David Cage, tvůrce fantastické hry Heavy Rain, by si přál vidět hru, která by nebyla pouze o „bezhlavém střílení a glorifikaci násilí“. Dle jeho tvrzení je potřeba využívat „videoherní technologii ke sdělení něčeho smysluplného“.

David Cage je ředitelem francouzského studia Quantic Dream proslulého především titulem Heavy Rain Zdroj: facebook.com
David Cage se nevybíravě pustil do stříleček typu Call of Duty, které považuje za příliš prostoduché a neinovativní. Podle jeho tvrzení jde pouze o tu samou hru, která je postavená na glorifikaci násilí, když neustále hráči nepřímo sděluje, „jak je skvělé mít zbraň a zabíjet lidi“.
Podle Cage by se vývojáři spíše měli zaměřit na druhou stranu mince a ukázat válečné těžkosti, podobně jako tomu bylo u americké filmové produkce spojené s válkou ve Vietnamu.
Velkou příležitost vidí v příchodu nových konzolí, jejich přípravy nedávno na férovku vyzradil Frank Gibeau z EA. Doufá, že se hry podaří konečně posunout na vyšší úroveň. „Jistě, pokud se zase budou dělat klasické FPS střílečky, určitě to bude cool, ale rozhodně nepůjde o žádný kvalitativní skok.“
Cage momentálně pracuje na morálním nástupci hry Heavy Rain s názvem Beyond Two Souls.