Nový patch přinese do světa Diabla III zatím největší změny. Můžeme se těšit na systém, který by se dal označit jako levelování pro lehce pokročilé a těžce zažrané.
Diablo 3 patří mezi jednu z nejúspěšnějších her s fantasy tématikou. zdroj: vydavatel hry
Kdo by mohl vědět lépe, jak si dlouhodobě udržet hardcore obecenstvo, než právě tvůrci World of Warcraft. Hráči, kteří jsou hře ochotni obětovat tisíce hodin, se také nejintenzivněji podílejí na vývoji interní herní ekonomiky, která je pro Blizzard zdrojem nezanedbatelných zisků.
Aby se hráči, kteří to dotáhli na šedesátý level, nenudili nekonečným vybíjením monster jen pro zlato a výbavu, rozhodli se tvůrci do hry implementovat takzvaný paragon systém. Po dosažení maximálního levelu přibude možnost získat paragon levely. Aby si někdo nemyslel, že jsou v Blizzardu troškaři bude jich celkem stovka.
S nárůstem paragon levelů se můžete těšit na vylepšení ikony vaší postavy.
S každým novým levelem se hráči mohou těšit na nárůst základních statistik a tříprocentní nárůst šance na loot find a magic find. Kromě toho na každém desátém levelu získá in-game ikona jejich postavy čím dál tím vymazlenější rámeček. Dosažení prvního paragon levelu zabere asi tolik času jako přechod od 59. k 60. úrovni a u dalších to bude trvat jenom déle. Pokud se chystáte dotáhnout až na samotný konec paragonského spektra, připravte se na časovou investici srovnatelnou s dosažením levelu 99 v Diablu II
Někdo může mít pocit, že paragon systém je pouze vějička, kterou Blizzard předhazuje hráčům, aby neměli pocit, že se jen plácají na místě, ale mnoha milovníkům vybíjení ďábelské verbeže zajistí zábavu na dlouhé zimní večery.