Ubisoft ohlásil, že k hraní chystané novinky Driver: San Francisco bude potřeba neustálé připojení k internetu. Bude to stejný propadák jako v případě Assassins Creed 2 a Settlers 7?
Klasické americké auto a plyn na podlaze. To je Driver. foto: distributor hry
Princip této ochrany je jednoduchý. Při určitých akcích (například zavraždění označeného cíle v AC2) hra odešle serverům Ubisoftu dotaz, jestli může pokračovat, a pokud obdrží zpět souhlas, pokračuje. Pokud ne, vrátí se o krok zpět, cíl tedy může oživnout a je ho potřeba zavraždit znovu. Vše samozřejmě probíhá pomoc složitých kódů, ale v zásadě se dá takto jednoduše popsat.
Tuto ochranu, údajně vylepšenou o další bezpečnostní prvky, má získat závodní novinka Driver: San Francisco, která vyjde na přelomu srpna a září. Pokud znovu na několik dní vypadnou servery Ubisoftu, jako se tomu stalo u AC2, hráči budou moct dělat jedinou věc. A to smutně koukat na ikonku hry na ploše.
Hra pokračuje tam, kde Driv3r, předchozí díl, skončil. Díky trailerům a oficiálním informacím již víme, že hrdina minulého dílu, Tanner, upadne po havárii do kómatu a dění hry je výplodem jeho snu v umělém spánku. Hra přinese novinku v podobě možnosti přesouvat se téměř libovolně mezi různými auty. Driver: San Francisco vyjde v Evropě 2. září pro PC, Mac, PS3, Xbox 360 a Ninte.