Další a další změny designu Facebooku spoustu jeho uživatelů jen vytáčí. CEO Mark Zuckerberg oznámil balíček změn na nejobsáhlejší sociální síti světa. Připravte se na nášup změn, a to jak dobrých tak i úplně zbytečných.
Mark Zuckerberg se stal z floutka milionářem zdroj: Profil Marka Zuckerberga
Hlavními změnami budou nejspíš „Timeline“, což je kompletně přestavěný uživatelský profil, a Open Graph, který dovolí uživateli sdílet úplně všechno, co právě dělá, na svou zeď. Sice tyto změny zatím k mnoha uživatelům nedorazí ještě několik týdnů, ale i tak to bude dost velká rána, hlavně pro ty, kdo to nebudou čekat.
Už nedávno proběhlo na Facebooku mnoho změn, které uživatelská obec nepřivítala vůbec kladně. Ať už se jedná o pravý panel, kam se vypisují doslova všechny činnosti, jež přátelé na Facebooku udělají, nebo o Hlavní příspěvky, které se řadí podle toho, v jakém vztahu jsou uživatelé, namísto toho, aby se řadili chronologicky.
Ano, dá se to přežít a stejně nezbude nic jiného, než si prostě zvyknout. Jediné, co z toho vzešlo, bylo tisíce podvodných skupin, naštvaných statusů a orgie nenávisti směřované proti Facebooku, ale nikdo neodešel.
Co je na Facebooku to nejhorší? Narušení soukromí a nové updaty mají tohle soukromí ještě více narušit. Už teď Facebook každý využívá k trochu zvrácenému sledování a zasahování do soukromí.
Ať už jde o neškodné sledování svojí tajné lásky, přes špehování zaměstnanců jejich zaměstnavateli, nebo dokonce i orgány jako policie, Interpol nebo FBI. Takovým se odborně říká stalkeři, špehové. Ale stejně i přes to na facebook přibývá každý den víc a víc uživatelů. I navzdory tomu, že mají všichni pod 13 let zákaz používat facebook, ukazuje se, že přes 7,5 milionů dětí stejně profil na Facebooku má.
Každá změna, kterou Facebook uvede, se většinou setká s ohromným nesouhlasem a odporem, už od roku 2006, kdy se poprvé objevily Nové příspěvky. Ale co je na tom tak hrozného?
Změny jsou, budou a nikdo z nás s tím nic neudělá, v podstatě zbývá se buď se změnami smířit, z Facebooku odejít úplně, nebo přejít na konkurenční Google+.