Redaktoři GAMEZINE.cz měli příležitost vyzkoušet si mlátičku Injustice: Gods Among Us, ve které si to spolu rozdají všechny známé komiksové postavy z univerza DC. Čtěte naše první dojmy přímo ze hry!
Borci z Injustice: Gods Among Us jsou pěkně namasení Zdroj: vydavatel hry
Komiksová mánie není záležitostí pouze filmových blockbusterů, ale také počítačových her. Bitkaření komiksových superhrdinů je bezesporu skvělým a úspěšným motivem. Postavy od Marvela se již několikrát střetly v sérii Marvel vs. Capcom, hvězdná hodinka maníků z tiskáren konkurenčního DC se dočká na jaře roku 2013.
Autoři této hry mimo jiné stojí za jednou kritiky doposud nejlépe hodnocenou bojovou hrou všech dob – Mortal Kombat. Zkušený tvůrčí tým by měl být na jednu stranu zárukou kvality, historie však prokázala, že tomu tak nemusí být zaručeně.
Nejnovější titul je tažen faceliftovaným enginem, i tak jej však lze označit za velmi vhodný a grafickou stránku za poměrně zdařilou. U bojových her je to však standardem, neboť rychle stárnoucí konzolový hardware vykresluje pouze relativně malý počet polygonů.
Nejznámější borci
Paradoxní je, že titul sám o sobě nenabízí mimo dějového zasazení téměř žádné technické inovace. Testovací verze nabízela k dispozici dvě arény a čtyři postavy. Hlavními lákadly byli především dva nejznámější borci, Batman a Superman, dále také Wonderwoman.
Hra si od Mortal Kombatu vypůjčila celou řadu pozitiv, v některých aspektech však možná vývojářský tým experimentuje až příliš. Jako snadný příklad poslouží demonstrace takzvaných komb. Postavy jsou jednoduše velice vyvážené, což však zatím může být pouhou známkou dosud nedodělané hry.
Batman používá svůj grappling gun, a Wonderwomen laso. Těmito gadgety si snadno přitáhnou své nepřátele k tělu, obejdou je a použijí proti nim speciální útok. Takový Superman však žádnou takovouto vychytávkou nedisponuje, kvůli čemuž je konkrétně proti těmto dvěma soupeřům značně limitován.
Hlavní roli hraje skill, nikoli prachy
Na druhou stranu je pak hra mnohem více o skillu. Každá postava má svá pozitiva i negativa, a je na hráči, aby se je maximálně naučil využívat takovým způsobem, aby dokázal nakombinovat všechny komparativní výhody a rozdrtil všechny nepřátele.
Co se týká interaktivity prostředí a speciálních útoků či chvatů, jsou dotaženy k dokonalosti, jak už bylo zvykem ve hře Mortal Kombat.
Prostředí arén je zničitelné a lze jej šikovně využívat k vizuálně efektním útokům.
Dle prvních dojmů jde zatím o trochu nedotaženější Mortal Kombat. Tyto drobné neduhy a celkové vybalancování hry by mělo vyřešit další pilování a testování.