Menu
FANZINE.cz
Ostatní

Jak udělat reklamu své kamenné prodejně, nebo akci

V době, kdy se většina nákupů přesouvá na internet, lze najít nespočet návodů na to, jak realizovat svůj online marketing. Neznamená to ale, že by fyzická propagace kamenných prodejen byla méně důležitá. Koneckonců budeme do nich ještě nějakou dobu chodit. Jak na to?

Proč venkovní reklama?

Občas se lze setkat s názorem, že i pro kamenný obchod je důležitá pouze online reklama. To je však názor, který opomíjí několik velkých výhod klasické fyzické reklamy. Mezi ty patří například fakt, že reklamu a kamennou provozovnu lze umístit přímo do jejich blízkosti, na své místě bude 24 hodin a sedm dní v týdnu, a řada lidí kolem ní bude chodit den co den.

Nezanedbatelnou výhodou papírové reklamy je fakt, že ji nelze přeskočit ani vypnout a také to, že jí lze naprosto přesně zacílit. Současné možnosti online marketingu to sice umožňují do značné míry také, ale pouze se tím vyrovnávají klasické fyzické reklamě.

Reklama a její podoby

Vlastní technické řešení fyzické reklamy je více než jednoduché. Postačí obyčejný stojan, rám na plakát nebo držák, a reklamu je možné instalovat. Její konkrétní podoba, umístění i rozsah samozřejmě závisí především na jejím hlavním účelu. Jinou podobu bude mít reklama lákající na otevření prodejny, jinou zase reklama na slevovou akci, nebo kampaň, která má za cíl zvýšit povědomí o značce.

Při vytváření kampaní reklamy ve fyzické podobě platí stejná pravidla jako pro online marketing. To znamená, že je třeba vědět, kdo je cílová skupina a co jí chci sdělit. Platí také, že ideální je co nejširší mix. Fyzickou reklamu je tak možné kombinovat s online reklamou a maximálně z toho těžit. Fyzické reklamy by se tak podnikatelé rozhodně neměli vzdávat.

Ohodnoťte tento článek:
0
Právě čtete

Jak udělat reklamu své kamenné prodejně, nebo akci

Hide picture