V příštím roce proběhne návrat ostříleného newyorského policisty Maxe Payna, který snad nezapomněl nic ze svého mistrovského umu. Z Rockstaru přilétají informace o tricích, které se za ta léta Max naučil.
Předchozí díly se nesly ve znamení noir atmosféry, třetí díl by prý neměl být výjimkou Zdroj: rockstargames
Designer hry, Rob Nelson, prozradil několik novinek týkajících se samotné hratelnosti. První novinkou je over-the-shoulder aiming neboli zaměřování, kdy se kamera přesune za rameno postavy pro přesnější zaměření cíle, ovšem na úkor pomalejšího pohybu. Tento prvek dnes v hojné míře využívají third person střílečky typu Gears of War nebo Mafia 2.
Podobně jako v Gears of War bude fungovat také krytí se za překážkami. I přesto hru v jádru tvoří rychlá akce vpřed bez většího otálení ve stylu předchozích dílů. Další novinkou je Last Man Standing, díky kterému v tu pravou chvíli řeknete smrti NE, ovšem za předpokladu, že máte painkiller (lék proti bolesti).
Pokud tedy zabijete nepřítele, který vám uštědřil téměř smrtelné zranění, energie vám stoupne dostatečně na to, abyste vydrželi.
Max Payne 3 poběží na
Euphoria enginu, který byl použit u GTA 4 nebo
Red Dead Redemption. Rob Nelson ovšem zdůrazňuje, že od vývoje
GTA 4 prošel engine vylepšením.
Vývojáři vynaložili pro vývoj enginu opravdu velké úsilí. Sám Nelson říká: „Podle mě jsme z GTA 4 k Red Dead učinili velký krok. U Maxe budete svědky dalšího.“ Hráči se budou moci těšit na daleko realističtější reakce nepřátel po zásahu. Vývojáři odvedli v oblasti fyziky a animací obrovský kus práce, doufejme tedy, že se dílo vydaří.