Principem reklamy bývá zviditelnit produkt v očích spotřebitele. Mercedes dosáhl kýženého efektu přesným opakem, nechal nové auto zmizet.
Auta už nemusí jezdit jen na benzín, naftu nebo plyn. Existují také elektromobily, hybridy a od roku 2010 i auta s vodíkovým pohonem.
Technologie, kterou představil Mercedes, se jmenuje F-CELL Hydrogen [hydrogen je anglicky vodík] a láká na šetrnost k přírodě. Konkrétně na emise 0,0.
Za zmínku ale stojí hlavně technologicky vymakaná reklama, kterou Mercedes použil. Auto, které příroda nevidí, nechal zmizet i před očima lidí. Stačilo pokrýt jednu polovinu vozu plátnem s LED diodami a na druhou stranu umístit kameru Canon. Ta v reálném čase vysílala na plátno obraz za autem, takže ve výsledku viděli kolemjdoucí jen trochu rozmazaný, neviditelný tvar. Z druhé strany vypadalo auto jako klasický Mercedes třídy B, vodíkový pohon se zvenčí nepozná.
Podobný trik není ničím novým. Japonští nadšenci sestavili neviditelný plášť na stejném principu a Američané se mohli o Halloweenu kochat mužem převlečeným za Apple iPad s průhlednou dírou v břiše.
Každopádně dosáhli v marketingovém oddělení svého. O neviditelném autě se píše všude po světě a nová technologie se tak za pár hodin stala celkem známou.