Objevovaní skrytých zakoutí jako v Baldur’s Gate. Propracované a taktické souboje známé z Icewind Dale. Dokonale podaný příběh jako v Planescape Torment. Tak by podle Obsidianu mělo vypadat nové isometrické RPG, jehož pracovní název zní Project Eternity.
V prvním teaseru vidíme kromě rozhovorů s vývojáři i concept art Zdroj: reprofoto YouTube.com
Vlivní pánové v kravatách s nepřirozeně bílými zuby na takové projekty moc neslyší. A když už slyší, jsou schopni udělat z dobrého konceptu hru, která s původním nápadem nemá mnoho společného. Tvůrci tak následovali příkladu jiných a umístili svůj projekt na Kickstarter, kde se ucházeli o hráčkou finanční přízeň.
A ta se zdá být velká. Aby se Project Eternity mohl stát skutečností, bylo zapotřebí 1,1 milionu dolarů. To už je pěkná sumička, ale ortodoxní RPG hráči jsou po takovéto záležitosti více než chtiví, a hra si na sebe vydělala během několika málo dnů.
Chris Avellone (Planescape: Torment), Tim Cain ( Fallout), Josh Sawyer (Icewind Dale 1 a 2) a mnoho dalších zkušených tvůrců slibují hru plnou klasických prvků. Vytvoříte si hrdinu a s ním později nabíráte spolubojovníky. Samozřejmostí budou taktické pauzovatelné souboje, kde bude nutné kombinovat dovednosti celé party. Rozhovory slibují hloubku a vaše rozhodnutí dopad na budoucí události.
V jaké fázi vývoje se hra nachází zatím není zřejmé. Podle minima informací asi na samém počátku. Nicméně penízky na Kickstartru kvapně přibývají a Project Eternity možná trhne i nějaký ten rekord. Doufejme, že u toho nezůstane a že i ten finální produkt bude stát za to.