Slibně vypadající MMO Star Wars: The Old Republic zaznamenal v rámci pre-launch přístupu vážný zájem ze strany hráčů, kteří svým návalem nejspíš zaskočili samotné vývojáře. Počet potencionálních hráčů snad překročil 1,5 milionu. Na serverech se stojí i téměř hodinové fronty.
Udělejte něco s těmi frontami nebo šéfa popravíme, zdroj: výrobce hry
Od víkendu bylo v provozu 140 serverů, které hráčům s pre-launch přístupem umožnily zahrát si hru ještě před samotným oficiálním vypuštěním. Podle analytika Douga Creutze se počet hráčů této hry mohl vyšplhat až na půl druhého milionu. Ano, tolik jich hra měla před vydáním.
Naneštěstí se objevil problém, který ukázal nepřipravenost serverů. Často hráči museli trpět před přihlášením dlouhou někdy až 45 minutovou frontu. Někteří hráči evropských serverů dokonce hlásili až dvou hodinové čekání. Výkonný ředitel, Jeff Hickman, na oficiálních fórech tuto skutečnost potvrdil.
Zároveň však dodal: „Vybalancovat to tak, že přineseme nové servery, které by pomohly snížit fronty, je z části uměním a z části vědou. Na jedné straně nechcete, aby hráči příliš dlouho čekali, na druhé straně se chcete ujistit, že hráči mají s kým hrát. Tak, či onak, naším hlavním cílem je v tuto chvíli zajistit hráčům co největší zábavu.“
Pro zatím má SW: The Old Republic přes 100 provozních serverů. Pro srovnání, World of Warcraft běží na necelých 500 oficiálních serverech. Ve světle tohoto údaje musíme brát v potaz, že slavný WoW má za sebou již pěknou řádku let své existence. Pakliže o nové onlinovce ze světa Star Wars přemýšlíte, jedním z lákadel je měsíc hraní zcela zdarma, takže z chutí do toho.