Hra Outlast je více o útěku, než o bojování s různými nestvůrami, se kterými se hráč setká. Tím pádem snad není na škodu, že se hra inspirovala u jedné z nejlepších her.
Nepřátelé ve hře nebudou pouze nemyslícími mutanty Zdroj: reprofoto youtube.com
Srovnání hororové hry s Mirror’s Edge navrhl zahraniční portál GamesBeat. Spoluzakladatel společnosti Red Barrels, která právě hru Outlast vyvíjí, David Chateauneuf odpověděl jednoznačně.
„Mirror’s Edge byl určitě dobrou inspirací. Jednoznačně máme rádi ten pocit, když víme, že jste hlavní postavou, a ne pouhou poletující kamerou s pistolí v dolní části obrazovky,“ řekl David Chateauneuf.
„Chceme, aby měli hráči možnost se vcítit do postavy. Pomocí interakce s prostředím dáváme možnost, aby postava byla blíže k akci. Pro nás je to opravdu důležité. Dotek stěn a interakce s různými věcmi, to je náš cíl, který ve hře chceme mít. “
Outlast je v současné době potvrzen pouze pro PC, ale ostatní platformy se určitě také dočkají. Nejspíše ve třetím čtvrtletí příštího roku.