IVR – interaktivní hlasový systém je cennou pomůckou každého kvalitně fungujícího call centra. Umožňuje totiž spojení se zákazníky bez využití hlasu živé osoby. To přináší spoustu výhod. Jednoduše lze tak vyřešit mnoho požadavků rychle, efektivně a se spokojeností na obou stranách – pracovníků call centra i zákazníků. Co o IVR ještě víme a kde takový produkt sehnat?
Co je IVR systém a k čemu slouží?
IVR – Interactive Voice Response – je automatický hlasový systém, který umožňuje přímou interakci s klientem, jemuž přehrává předem vytvořené hlasové informace, na které může uživatel přímo a pohodlně reagovat stiskem příslušných tlačítek na daném zařízení, například na mobilním telefonu. Návod je zcela jednoduchý a srozumitelný. IVR systém pro call centra je hlasový automat, který nabízí výběr produktu nebo služby v závislosti na režimu vaší firmy dle předem zadaných kritérií.
Často se také integruje se systémem CRM (Customer Relationship Management), který dokáže dohledat potřebné informace o klientovi a nabídnout je operátorovi již v okamžiku přijetí hovoru. Samozřejmostí je také možnost nahrávání telefonních hovorů, což je velmi praktickou pomůckou například pro uzavírání smluv po telefonu nebo vyřizování dalších potřebných záležitostí.
Automatický hlasový systém IVR přináší spoustu výhod
Firma využívající IVR systém získává spoustu výhod. Automatický hlasový systém se vyvíjí zákazníkovi přímo na míru tak, aby maximálně naplnil cíl konkrétní společnosti a umožnil co nejlepší kontakt s uživateli a klienty daného call centra. IVR systém bez problémů zvládá velké množství hovorů, bankovní platby a mobilní nákupy, objednávky i informace pro cestování. Automatické hlasové systémy šetří čas a pracují vysoce spolehlivě. Správa a převod informací tak probíhá velmi efektivně, snadno a rychle.
Pokud máte jako vlastník firmy zájem o nějaký IVR software, prohlédněte si nabídku od kvalitního poskytovatele cloudového kontaktního centra, nebo si rovnou nechte automatický hlasový systém IVR pro svou společnost vytvořit na míru. Důležité je dobře se orientovat ve svých cílech a mít jasno v tom, co vlastně od automatického hlasového systému očekáváte. Již žádné problémy s dlouhými čekacími dobami na automatické přesměrování hovorů a nespokojení zákazníci, kteří nevyřídí svůj požadavek a ztrácejí svůj drahocenný čas! Na prvním místě je spokojenost klientů – a ta může být s kvalitní službou zaručena.